Weblog

DRSSD, the new Killer App

‘Dit is echt zo’n App waar ik blij van word, heerlijk al die filmpjes en relevante vragen’ Retailgoeroe Harry Bijl (INretail) doorliep onze nieuwe e-learning DRSSD Fashion Basics. In zijn blog vertelt hij over zijn ervaringen in het verleden en hoe DRSSD jou succesvol...

In gesprek met Detex-manager Jürgen Schefczyk

Hoe zorg je ervoor dat jouw medewerkers voldoende productkennis hebben? Welke trends zijn er op dit moment in de modebranche? En waar liggen de kansen en uitdagingen voor ondernemers? We vroegen het Detex-manager Jürgen Schefczyk. Wie ben je? Ik heb op de Universiteit...

Mysteryshoppers

Wat doet een mysteryshopper nu eigenlijk, controleren of jij je werk wel goed doet? Je kent het fenomeen mysteryshopper vast wel of je hebt er weleens van gehoord. Wellicht heb je er mee te maken gehad. Dat een mysteryshopper je winkel heeft bezocht en er later een...

DETEX SUMMER COURSE DAY 5

3 inspirerende seminars: De Detex summer course werd vrijdag 26 augustus afgesloten met 3 inspirerende seminars. De ochtend begon interactief over het onderwerp ‘Hospitality’ door Don Spierenburg (Hotelschool The Hague) gevolgd door een interessant thema over ‘het...

DETEX SUMMER COURSE 2016

BEN JIJ NA DE VAKANTIE READY FOR A NEW SEASON? Detex sluit de vakantie af met een 5-daagse summer course boordevol inspirerende workshops voor en door professionals uit de fashionbranche. In een aantal gevarieerde workshops praten we je bij over de laatste trends en...

Consument koopt massaal schoenen via internet

Wie had ooit verwacht dat de consument massaal schoenen zou gaan kopen via internet? Juist in deze sector, waar altijd van werd gedacht dat het passen en ervaren van het product essentieel was, is de online omzet zeer snel gegroeid. Veel schoenondernemers hebben op...

Verwachting klant

Wat verwacht de klant anno nu eigenlijk van u? Betrokkenheid en interactie Echt betrokken zijn bij uw klant, dat doet u in de winkel en ook via social media. U betrekt klanten bij uw winkel door ze te vragen wat ze belangrijk vinden, waarom ze online shoppen en welke...