Modemarketing | Module Sales & Account Management

BOOST JE CARRIÈRE IN FASHION, combineer werk met leren.

Wil jij dé Marketing/Commerciële Professional in Fashion worden? Een marketeer waar collega’s niet omheen kunnen en die behalve marketingvaardigheden ook over de skills beschikt ideeën en producten daadwerkelijk te “verkopen”?
Volg dan de module Sales & Account Management.
Deze module is een van de 4 modules uit de door Detex ontwikkelde leergang Modemarketing.
Aan de hand van vakprofessionals en samen met mede-cursisten ga je aan de slag met theorie en hands-on opdrachten.

De module is zo ingericht dat studie en werk goed te combineren zijn. 2 wekelijks volg je een lesdag en vervolgens duik je zelf dieper in op de theorie en ga je praktisch aan de slag met opdrachten die in relatie staan tot jouw bedrijf.

Dit is geen 13-in-een-dozijn training over marketing en sales maar juist specifiek gericht op Fashion!

Inschrijven

Opleiding marketing for fashion

De training

Voor wie?

Voor iedereen die zich graag (verder) wil ontwikkelen als marketing professional binnen de fashion branche.

Je bent bijvoorbeeld werkzaam als:

  • Marketeer
  • Inkoop-/Categorymanager
  • Productmanager
  • Salesmanager retailformule
  • (concept-)manager retail
  • Salesmanager business to business
  • (E-)marketing manager
  • Zelfstandig ondernemer

Inhoud

Tijdens het volgen van de module Sales & Accountmanagement heb je diverse contactmomenten (lesdagen), waarbij wij je aan de hand van boeiende praktijkvoorbeelden de theorie bijbrengen. Je krijgt verschillende opdrachten die je tijdens deze lessen, of direct in de praktijk (tijdens je werk), kunt uitvoeren.

  • B2B en B2C verkoopgesprekken
  • Communicatiestijlen
  • Klanttypen en beïnvloeding
  • Customer Service
  • Online Sales in relatie tot e-commerce
  • Accountmanagement en Relatiebeheer

Naast de lessen wordt je ondersteund middels coaching, peer-tot-peer feedback en e-learnings.

Resultaat en certificaat

Na afronding van deze module kun je vaardigheden toepassen die ertoe leiden dat jij jouw doelen behaalt. Je begrijpt dat sales ook betrekking heeft op het “verkopen” van jouw ideeën en plannen. En omdat je niet alleen voor one-offs gaat is het toepassen van accountmanagement strategieën een manier waarop jij relaties voor de langere termijn kunt behouden.

Na het succesvol afronden van deze module ontvang je het erkende Detex-certificaat Modemarketing | Sales & Accountmanagement.

Trainingsdata

De opleiding bestaat uit 3 dagen.De startdatum is:

* Staat er geen passende datum (tussen)? Kies voor inschrijven en selecteer het (lege) veld zonder datum in het inschrijfformulier. Wij houden je op de hoogte van nieuwe mogelijkheden.

* Data onder voorbehoud van voldoende deelnemers

Locatie

De lessen worden verzorgd op de prachtige en goed bereikbare campus van Detex/TMO Fashion Business School in Doorn.

Kosten & inschrijving

De kosten zijn € 1.795 p.p. excl. BTW, incl. lesmateriaal en lunch.

Inschrijven

Liever incompany? Vraag een offerte aan: Offerte aanvragen

Duur training

De module Modemarketing | Sales & Accountmanagement heeft een doorlooptijd van 1,5 maanden met 3 lesdagen

Studiebelasting

Lesdagen: 1 dag I 2 wekelijks | Tijd 9.30 – 17.00 uur
Zelfstudie: 5 uur per week
Opdrachten: 5 uur per week

Niveau I Vrijstelling

De leergang Modemarketing wordt gegeven op HBO niveau. Met het behaalde Detex-certificaat heb je vervolgens de mogelijkheid om met een vrijstelling* voor het vak Marketing door te stromen naar de deeltijd Associate Degree Fashion Business Professional van TMO, waarmee je binnen 1,5 jaar jouw hbo-diploma kunt behalen.
*deze vrijstelling kan alleen worden verleend door de examencommissie van TMO. Daaraan worden vereisten gesteld. Meer informatie over de deeltijd AD TMO volgt spoedig.

Toelatingseisen

Voor het volgen van deze leergang is geen specifieke vooropleiding vereist. Het is wel handig dat je al werkzaam bent in de moderetail, zodat je de opgedane kennis en opdrachten direct in de praktijk kunt toepassen.
Wil je vervolgens deelnemen aan de deeltijd AD TMO dan gelden wel specifieke vooropleidingseisen.

COMBINEER JE WERK MET STUDIE

De module Modemarketing | Sales & Accountmanagement is verdeeld over 3 lesdagen, daarom is deze training goed te combineren met werk.

Modulaire opbouw

De opleiding Modemarketing bestaat uit vier individuele modules, die je afzonderlijk kan volgen. Heb je interesse om ook de andere modules te volgen? Dan is dit uiteraard mogelijk. Voor gedetailleerde informatie verwijzen wij je graag naar de pagina’s van de overige modules:

NRTO KEURMERK
Detex opleidingen is in het bezit van een NRTO keurmerk. De NRTO, de Nederlandse Raad voor Training en opleiding, is de brancheorganisatie voor private onderwijsinstellingen, opleidings- en trainingsbureaus.

Op deze opleiding zijn de Algemene voorwaarden van Detex opleidingen van toepassing.

0

Cursisten gingen je voor