Detex en &beyond: een smaakvolle combinatie

Iedereen in de Retailbranche heeft te maken met teruglopende bezoekers, klanten die steeds beter weten waar ze naar op zoek zijn en van te voren ook nog eens vooronderzoek hebben gedaan online. Iedere bezoeker is een kans tot verkoop, die met beide handen aangepakt moet worden. Om deze contactmomenten zo optimaal mogelijk in te richten en de conversie te verbeteren, is het van belang dat de winkelmedewerkers én de winkel commercieel in topvorm zijn.

Om die reden hebben Detex Opleidingen en &beyond sales engineers de handen ineen geslagen en een aantal korte, compacte Company Boosters ontwikkeld. Met deze oplossingen helpen wij u en uw team eenvoudig, snel en resultaatgericht te werken aan een hogere conversie: van meer winkelbezoekers kopers maken.

Verkoopoptimalisatie door een boost voor uw organisatie!

Wie is &beyond?

&beyond ondersteunt organisaties in haar streven om medewerkers die in direct contact met de klant hun werk doen, commercieel effectiever te laten functioneren.

We richten ons daarbij op het verzorgen van een warm welkom, het maken van een connectie, het achterhalen van de behoefte van de klant en helpen deze, binnen de context, op een passende wijze in te vullen. Doel hierbij is de klant zo enthousiast maken dat hij zijn geld graag besteedt en zijn positieve ervaringen met plezier met anderen deelt.

nblogo

Informatie aanvraag

Heeft u interesse in een van onze In Company opleidingen? Vult u dan onderstaand formulier in en wij nemen contact met u op om uw wensen persoonlijk te bespreken.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Hoe ziet onze totaalaanpak er concreet uit?

De Company Booster pakketten van Detex en &beyond omvatten een compleet traject gericht op verkoopoptimalisatie van uw team:

Stap 1

Meten = weten

(mystery bezoeken)

Om inzicht te krijgen in de huidige situatie op winkel/afdelingsniveau wordt er gestart met een 0-meting. Aan de hand van een vooraf opgestelde vragenlijst wordt de winkel/afdeling beoordeeld. De onderzoeksvragen worden volledig met u afgestemd. Na afloop van ieder bezoek ontvangt u een samenvattende rapportage, een eindpresentatie en een benchmark van alle bezochte winkels.

Stap 2

Inzicht in resultaat

(direct feedback, d.m.v. een heldere rapportage)

Onze Mystery visits kunnen zowel met als zonder feedback worden uitgevoerd. Wanneer er gemeten wordt zonder feedback, dan bezoekt de Mystery Shopper de winkel zonder zichzelf kenbaar te maken. Wordt er gebruik gemaakt van een meting met feedback, dan zal de Mystery Shopper na het bezoek zichzelf kenbaar maken en het bezoek samen met de shopmanager en de verkoper evalueren. Deze vorm van meten heeft een groot positief leer-effect omdat de betreffende verkoper direct na zijn of haar handelen wordt gespiegeld op de effecten van hun gedrag.

Stap 3

Aanbevelingen met een concrete aanpak voor verbetering

(training & coaching)

Na de 0-meting is er een helder beeld ontstaan waar nog verbeterpunten liggen en wat de talenten zijn op winkel/afdelingsniveau. Met deze 0-meting als uitgangspunt wordt er bekeken wat voor trainingsvorm past bij welke winkel/afdeling. Iedere winkel/afdeling krijgt een maatwerk advies, hierdoor kan er zo effectief mogelijk worden ingespeeld op de pijnpunten en kunnen de medewerkers het geleerde direct toepassen in de praktijk.

Geïnteresseerd in verhoging van uw verkoopresultaat?

Bent u nieuwsgierig naar wat het Company Booster traject voor uw team kan betekenen? Probeer dan een van onze Try-out Booster pakketten. Mocht u interesse hebben in meerdere pakketten dan kunt uw contact opnemen om de mogelijkheden voor een combinatie pakket te bespreken.

Try-out Booster A

Mystery & feedback

  • 0- en 1 meting per winkel (mystery visit)
  • direct feedback aan medewerker en manager
v.a. € 495Meer info

Try-out Booster B

Mystery & coaching

  • 0- en 1-meting per winkel (mystery visit)
  • coaching on the job (3 mdw)
v.a. € 845Meer info

Try-out Booster C

Mystery & powersessie

  • 0- en 1-meting per winkel (mystery visit)
  • powersessie op onderwerp (12-15 mdw)
v.a. € 1.095Meer info

Try-out Booster A

Er wordt gestart met een 0-meting. Aan de hand van een vragenlijst wordt de winkel/afdeling beoordeeld. Na afloop van het bezoek ontvangt u een samenvattende rapportage, een eindpresentatie en een benchmark van alle bezochte winkels. Na de mystery visit  zal de Mystery Shopper zichzelf kenbaar maken en het bezoek samen met de shopmanager en de verkoper evalueren. Deze vorm van meten heeft een groot positief leer-effect omdat de betreffende verkoper direct na zijn of haar handelen wordt gespiegeld op de effecten van hun gedrag.

Try-out Booster B

Er wordt gestart met een 0-meting. Aan de hand van een vragenlijst wordt de winkel/afdeling beoordeeld. Na afloop van het bezoek ontvangt u een samenvattende rapportage, een eindpresentatie en een benchmark van alle bezochte winkels. Na de 0-meting is er een helder beeld ontstaan waar nog verbeterpunten liggen en wat de talenten zijn op winkel/afdelingsniveau. Coaching on the job is een terugkoppeling voor 3 medewerkers. Na Coaching on the job kunnen de medewerkers het geleerde direct toepassen in de praktijk.

Try-out Booster C

Er wordt gestart met een 0-meting. Aan de hand van een vragenlijst wordt de winkel/afdeling beoordeeld. Na afloop van het bezoek ontvangt u een samenvattende rapportage, een eindpresentatie en een benchmark van alle bezochte winkels. Na de 0-meting is er een helder beeld ontstaan waar nog verbeterpunten liggen en wat de talenten zijn op winkel/afdelingsniveau. De powersessie is een sessie waarbij een team van maximaal 15 medewerkers een terugkoppeling en advies krijgt. Na de powerssessie kunnen mederwerkers effectief in spelen op de pijnpunten en kunnen de medewerkers het geleerde direct toepassen in de praktijk.